2009年12月21日 星期一

點唱

<<點唱>>

Photobucket

今天買的花兒,靚到爆!

上星期,碌左上床,好掛住佢,咁就唸住傾o下計先訓啦!
其實我冇乜野講,只係想聽o下佢把聲,唸到呢度,忽然好想唸化o下佢!
電話通左,唸住寒喧幾句關心o下佢先la,<------禮貌丫o麻!(同我熟晒既佢巳心知不妙!因我在奸笑....)
唸住扮正經講公司野就可以打發我???
我:我唔想聽呢D!
佢:咁想聽邊D?HaHaHa
我:唱歌仔 乙水 我訓啦,訓唔著wor~
佢:咁你想聽咩?(佢唸左一秒,我以為佢唔肯就範tim!)
我:自由發揮la
佢:河理活有間大酒店.........(真係唔識趣!一般都是會唱情歌的吧?但佢肯遷就我,我又好感動.......!呀!我腦海正閃出飛輪海.........適合我們的從不是浪漫.........<<不會愛>>..........點唱la,他不是故意的,,,,,,應該!)
我:唔o岩聽,唱國語la,唱Vae果首....(形容一輪后,佢即時猜出<<多餘的解釋>>,真係善解人意,我原諒你!)

之後佢都好認真咁唱,有求必應!
今天這個我們的第一次真該好好記下來,
因為這印證著:老婆,我愛你,但有時我的表達方式不正確,令你很傷心,你想怎樣,要告訴我呀,我會為你做的.......
放心la,大把機會hohoho.......


许嵩 Vae
<<多余的解释>>

那阵子我们的感情出了一些问题
可是我也不太清楚问题出在哪里
你面无表情的话语不剩多少意义
就当我求求你 给我一些说明
ok 我猜你只是暂时的压抑心情
不再去追问你 多给你一些关心
打电话请你去看最新的电影
你说工作很忙要加班到夜里
ooook 入冬了想给你买一条围巾
怕眼光不行所以叫着紧跟潮流的妹妹和我一起
和妹妹说说笑笑 缓释最近糟糕心绪
在下一个转角却和你相遇
她只是我的妹妹 妹妹说紫色很有韵味
她只是我的妹妹 我在担心你是否误会
她只是我的妹妹 对这个解释你无所谓
我没有思想准备 看到你身旁还有一位
不知道他是谁

沒有留言:

張貼留言