2009年12月15日 星期二

三部曲-----藍

三部曲-----藍

Photobucket

拍拖之初,老公就介紹邁克D書/文章我睇,
講真,唔係圖文並茙既書,好難令我有興趣!
當然有例外,得閒先講.

點解提起佢?啍!我找到"藍",醒起佢N年前
話過好正,推介俾我!為左多D了解佢,我睇!

我:好好睇gar?
佢:......連邁克都話鍾意!(講一大堆,,,邁克D書我最後都冇睇......點會有共鳴?)

咁我幻想一定好"勁爆"!........頂!一開波就講車禍死老公+女
.......跟住點自暴自棄,到從新振作.......(由開始到佢偷藥自剎果度都拍得好好)
對我來說都是慢!有種現實生活就是咁枯燥乏味/無耐/無趣之感,怕怕!
講真,套戲ok,個女主角都好夠格,只係我唔鍾意呢類題材!

我老公話好感動!!!<----我有D高興佢同我唔一樣,又同我預想既佢一樣,佢呢D係咪叫感性?嘔......
我:套戲9幾年gar wor,如果你而家睇,會唔會唔同ar?
佢:我早一年前翻睇過,仲係好感動!!!(咁又係,佢冇咁既耐性同修養都頂我唔順!套戲我俾80分,但唔會翻睇.)

我都醒唔起,佢平時主動推介俾我果D戲,
是佢過濾過,迎合我D口味的.......今次是我自己搵返出黎,再問佢"正唔正gar?"
出事喇!

沒有留言:

張貼留言